קליניקה Physio Medical

הקליניקה שלנו – Physio Medical היא מרכז רפואי המתמחה בשירותי פיזיותרפיה, רפואה משלימה וגם ברפואה אורתופדית ונוירולוגית.
בקליניקה שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של שירותים בכדי לעזור לך להשיג את המטרות הרפואיות שלך. הצוות שלנו מורכב ממגוון מומחים רפואיים מוסמכים ומנוסים בתחומים שונים.
בתחום הפיזיותרפיה, תמצאו אצלנו מומחים ב: שיקום פציעות ספורט, שיקום אורתופדי, שיקום ויסטיבולארי, שיקום לב ריאה, שיקום לגיל השלישי, טיפול לימפתי וטיפול בעקמת בשיטת שרוט.
כמו כן, אנו מציעים גם שירותי רפואה משלימה רבים: דיקור יבש\מערבי, דיקור סיני, עיסוי רפואי, עיסוי מנוואלי לספורטאים, עיסוי שוודי, עיסוי טווינה, עיסוי קלאסי\ רוגע, עיסוי לימפתי, עיסוי בכוסות רוח, טיפול בכוסות רוח והקזת דם, וגם רפלקסולוגיה.
בנוסף לכך, תוכלו למצוא אצלנו גם שירות מומחים בתחום האורתופדיה שישמחו לעזור בתחומים אלו: טיפולי אורתופדיה, התאמת מדרסים ונעלי אורתופדיה MPT בהתאמה אישית מדויקת, כמו כן התאמה לנעלי ריצה מתקדמות מבית "HOKKA" ו "PROKS", וגם עזרה בבחירת והתאמת אביזרי שיקום אורתופדיים שונים מחברת "Clinicom" הבנלאומית.

כדי להשיג את תוצאות הטיפול הטובות ביותר, אנו משתמשים בציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר, במטפלים מוכשרים ומקצועיים ביותר, בעלי ניסיון עשיר והתמחויות רבות, ושמים דגש על ביצוע טיפולים בהתאם לצרכים של כל מטופל ומטופל ורק לאחר אבחון ובדיקה מעמיקה של הבעיה שלו.

כל טיפול שאנחנו מספקים מבוצע על ידי צוות מקצועי ומיומן של פיזיותרפיסטים, מרפאים משלימים ומומחי רפואה משלימה.
אנחנו ממוקמים במרכז העיר חולון ומספקים שירות לתושבי העיר והאזור מסביב.

אז אם אתם סובלים מכאבים, חוסר נעימות באזורים מסוימים בגוף או פשוט מתעניינים ברפואה מונעת שתשפר את מערכת הבריאות שלכם לטווח הארוך – אנחנו בקליניק Physio Medical נדאג לרפא אתכם!