טיפול בכוסות רוח והקזת דם

רפואה משלימה

רפואה משלימה שירותים שלה הם שיטות טיפול טבעיות ואלטרנטיביות שפועלות במטרה לטפל בבעיות בריאותיות ולהפחית כאבים וסימפטומים. בשנים האחרונות, הם עמדו בתור אלטרנטיבה מעניינת ויעילה לטיפולים רגילים. דיקור יבש\מערבי, דיקור סיני, עיסוי רפואי, עיסוי מנוואלי לספורטאים, עיסוי שוודי, עיסוי טווינה, עיסוי קלאסי\ רוגע, עיסוי לימפתי, עיסוי בכוסות רוח, טיפול בכוסות רוח והקזת דם ורפלקסילוגיה, הם דוגמאות לשירותי רפואה משלימה שעשויים להיות מועילים לטיפול במגוון בעיות בריאותיות.

הדיקור המערבי והיבש הם שיטות טיפול קלאסיות המבוססות על הכנסה של מחטות דקות לעומק העור. בדיקור יבש, המחטות מוכנות מראש ומכניסות אותן לנקודות מסוימות בגוף לטיפול בכאבים ולהפחית דלקות. דיקור סיני, מצד שני, משתמש במחטות דקות שנכנסות לעומק העור לטיפול במגוון בעיות בריאותיות, כולל כאבים, דלקות, עייפות וסימפטומים אחרים.
דיקור יבש\מערבי:
דיקור הוא טכניקה סינית מסורתית המשתמשת במחץ עדין לחדירה לעומק העור על מנת לטפל בבעיות רפואיות שונות. דיקור יבש או דיקור מערבי הוא סוג של דיקור המתבצע באמצעות מחצים עם מתכת או עץ, בניגוד לדיקור סיני שבו משתמשים בעיקר במחצים עם מתכת. הטכניקה מתבססת על עקרונות של זרימת האנרגיות בגוף ומיועדת לטפל בכאבים, להפחית דלקות ולקדם תהליכי החלמה.

דיקור סיני:
דיקור סיני הוא שיטת רפואה מסורתית סינית המשתמשת במחצים לחדירה לעומק העור בנקודות ספציפיות בגוף על מנת לטפל בבעיות רפואיות שונות. הטכניקה מתבססת על עקרונות של זרימת האנרגיות בגוף ומיועדת לטפל בכאבים, להפחית דלקות ולקדם תהליכי החלמה.

עיסוי רפואי:
עיסוי רפואי הוא טכניקה תרפיותית המשמשת לטיפול והקלה על מגוון רחב של בעיות בריאותיות. העיסוי הרפואי נעשה על ידי מטפלים מסורים, כגון פיזיותרפיסטים, עיסויים רפואיים מוסמכים, מסאג'יסטים רפואיים ואחרים.

העיסוי הרפואי נעשה על גבי הגוף באמצעות תנוחות ותנועות שונות, ובאמצעות לחצים וזרימות דם בכדי להפעיל ולהגביר את הזרימה הדם ולהפחית את הכאב והצמיחה הפרקטית ולהקל על כאבים וצמיחה פרקטית ועוד.

עיסוי רפואי מצוין כטיפול נוסף לתוספת לטיפולים רפואיים מסורתיים. יתרונות העיסוי הרפואי כוללים הפחתת כאבים, הקלה על מתחים ולחצים, שיפור בזרימת הדם והחמצן, ושיפור במניעת שלל מחלות ובעיות בריאותיות.

עיסוי רפואי יכול להיות מומלץ למטופלים שסובלים מכאבי גב, מתחים בשרירים, עייפות כרונית, בעיות בזרימת הדם והחמצן, בעיות הפרעות יציאה ועוד.