שירותי פיזאותרפיה הם חשובים לטיפול ושיקום של פציעות ספורט, כגון שברים ופצעי בלוטות השרירים והקשרים. כמו כן, הם משמשים לטיפול בבעיות אורתופדיות, כמו בעיות בכף הרגל, בגב, בכתף ובמפרקים. בנוסף, פיזאותרפיה משמשת גם לשיקום נוירולוגי, לטיפול בבעיות תפקודיות בעקבות אירועי מוח ובעיות נוירולוגיות אחרות. שירותי פיזאותרפיה כוללים גם שיקום ויסטיבולארי, המשמש לטיפול בבעיות הרמוניות והקשורות לפעילות המתאימה של מערכת השיכוך של הגוף. השירותים הללו כוללים גם שיקום לב ריאה, טיפול לימפתי וטיפול בעקמת בשיטת שרוט. כל אלה הם חלק מטיפול רחב יותר בפיזאותרפיה, המטרתו לשפר את תפקוד הגוף ולהחזיר את המטופל למצבו הטבעי והבריא.
שיקום פציעות ספורט – פיזאותרפיסטים יעזרו לך להתאושש מפציעות ספורט ולחזור לפעילות ספורטיבית מלאה ובטוחה. הם יפעילו טכניקות מגוונות כגון מיזוג קר חם, תרגילי כושר, טכניקות הילוכה וכוח, ואימון קואורדינציה ואיזון כדי לסייע לך להחזיר את הפעילות והתפקוד הפיזי שלך למצבו הטבעי.

שיקום אורתופדי – שירותי פיזאותרפיה אורתופדיים מתמקדים בטיפול בבעיות פיזיות ותפקודיות שקשורות למערכת העצם והשריר. זה כולל טיפול בבעיות כגון שברים, אוסטאופורוזיס, חרדים, בעיות בכתף, טנדיניטיס, ועוד.

שיקום נוירולוגי – פיזאותרפיסטים נוירולוגיים יעזרו לך להתאושש מפגיעות ובעיות נוירולוגיות כגון אירועי מוח, טראומה קרנית, ובעיות תפקודיות אחרות. הם יכולים לייעץ לך בטכניקות וטיפולים המיועדים לטיפול בתופעות כמו חולשה בשרירים, בעיות.