לשיחת ייעוץ חינם התקשרו-
cropped-FAVICON-פזיומדיקל-min

רפואה משלימה בחולון

רפואה משלימה הוא תחום טיפול רפואי המשלב שיטות טיפול טבעיות ואלטרנטיוביות שמטרתם למנוע ולטפל בבעיות רפואיות וכאבים.
בשנים האחרונות, שירותי רפואה משלימה נתפסים כאלטרנטיבה יעילה וטבעית לטיפולים מודרנים כשאלו לא עוזרים.
בעולם הרפואה המשלימה ניתן למצוא טיפולים מעניינים כמו: דיקור יבש\מערבי, דיקור סיני, עיסוי רפואי, עיסוי מנואלי לספורטאים, עיסוי שוודי, עיסוי טווינה, עיסוי קלאסי\ מרגיע, עיסוי לימפתי, עיסוי בכוסות רוח, טיפול בכוסות רוח, טיפולי הקזת דם ורפלקסולוגיה.
אלו הם רק כמה דוגמאות לשירותי רפואה משלימה המוכרים כיום ושעשויים להיות מועילים לטיפול במגוון בעיות בריאותיות.

הדיקור המערבי והדיקור היבש הם שיטות טיפול קלאסיות המבוססות על הכנסה של מחטות דקות לעומק העור.
בדיקור יבש/ מערבי, מכניסים מחטים מיוחדים, לנקודות מסוימות בגוף לטיפול בכאבים ולהפחית דלקות, ואילו בדיקור הסיני, מצד שני, משתמש במחטים דקים שנכנסות לעומק העור לטיפול במגוון בעיות בריאותיות, כולל כאבים, דלקות, עייפות וסימפטומים אחרים.
דיקור יבש / דיקור מערבי מתבצע באמצעות מחטים ממתכת או עץ, בניגוד לדיקור סיני שבו משתמשים בעיקר במחטי מתכת. הטכניקה מתבססת על עקרונות של זרימת האנרגיות בגוף ומיועדת לטפל בכאבים, להפחית דלקות ולקדם תהליכי החלמה.

שיטת הדיקור בכללותה היא טכניקה שמקורה בסין המסורתית ומטרתה העיקרית הייתה לתת טיפול מונע ועם הזמן הובן שטיפול זה עוזר גם לטפל במצב של כאב ודלקות ולא רק למנוע אותם תרם הופעתם, כיום השיטה משתמשת במחט עדינה כדי לחדור לעומק העור על מנת לטפל בבעיות רפואיות שונות. טכניקה זאת השפיעה וסקרנה מאוד את המערב שעם הזמן פיתח טכניקות ייחודיות המשלימות את הטכניקה של הדיקור הסיני.

בתחום הרפואה המשלימה ניתן את השירותים הללו:

 

עיסוי קלאסי רוגע
דיקור סיני בחולון

דיקור סיני
דיקור סיני היא שיטת רפואה מסורתית סינית המשתמשת במחטים לחדירה לעומק העור בנקודות ספציפיות בגוף על מנת לטפל בבעיות רפואיות שונות. הטכניקה מתבססת על עקרונות של זרימת האנרגיות בגוף ומיועדת לטפל בכאבים, להפחית דלקות ולקדם תהליכי החלמה.

עיסוי רפואי
עיסוי רפואי הוא ביצוע פעולות עיסוי בעלות אופי פיזיותרפי על רקמות רכות, השלד, מפרקים, בלוטות לימפה וגידים באזורים שונים בגוף במטרה לגרום לשיפורים בריאותיים
עיסוי רפואי הוא טכניקה תרפית המשמשת לטיפול והקלה על מגוון רחב של בעיות בריאותיות. העיסוי הרפואי נעשה על ידי מטפלים מוכשרים ומקצועיים, כגון פיזיותרפיסטים ומעסים רפואיים מוסמכים.
העיסוי הרפואי נעשה על גבי הגוף באמצעות לחצים ולחיצות, תנוחות גוף ותנועות שונות המבוצעות על ידי המעסה, פעולות אלו עוזרות לזרימת דם בכדי להפעיל ולהגביר את הזרימה של הדם ולהפחית את הכאב והצמיחה הפרקטית, לשחרר שרירים תפוסים ועוד.

עיסוי רפואי מצוין כטיפול נוסף לתוספת לטיפולים רפואיים מסורתיים ויתרונותיו כוללים הפחתת כאבים, הקלת מתחים ולחצים, שיפור בזרימת הדם והחמצן, ושיפור במניעת שלל מחלות ובעיות בריאותיות.

עיסוי רפואי יכול להיות מומלץ למטופלים שסובלים מכאבי גב, מתחים בשרירים, עייפות כרונית, בעיות בזרימת הדם והחמצן, בעיות הפרעות יציאה ועוד.

עיסוי קלאסי רוגע
עיסוי קלאסי רוגע הוא שיטת טיפול במגע המבוססת על חיכוך, שפשוף ולחיצה בנקודות שונות בגוף אשר מבוצעת באופן מסורתי על ידי אדם. עיסוי יכול להתבצע גם באמצעות מכשור מכני.
חלק ניכר משיטות העיסוי המוכרות צמחו מהתרבויות המסורתיות של סין והודו. תרבויות אלה סיפקו מתודות ושיטות עיסוי מגוונות האוצרות בתוכן פילוסופיות ואמונות לגבי תועלתן. לדוגמה: העוסקים ברפלקסולוגיה מאמינים כי, אזורים מסוימים בכף הרגל תואמים ו/או מקושרים לאיברים שונים במערכות הגוף. אי לכך, נטען כי, ניתן לראות נזקים או פגיעות באיבר מסוים בגוף כ"השתקפות" בכף הרגל.

תהליך העיסוי הוא אינטראקציה בין המטפל לאדם המטופל. על כן, יצירת אווירה ותקשורת טובה בין הצדדים בתחילת העיסוי הכרחית וחשובה. לצורך כך, התפתחו תחומים העוסקים ביצירת אווירה התואמת את סוג העיסוי המבוקש. כמו כן, זו הסיבה בגינה על המעסה לפתח קשרים טובים עם המטופלים. בדרך כלל העיסוי הוא חוויה מהנה ומרגיעה למטופל.

דילוג לתוכן